//super awesome !
Yusman's daughters

Navigation : touch hover image



ingatanku Jemah story linku Stuff

Ya, just follow me without think the negatives one. please enjoy it bae !


Mak Jemah

letaklah cdbox anda !


jemah jemariku

basecode: Jemah Hafizah
Edit by: intan
Re-Edited By: Your S Y A H I R A H
Others:   


kisah I

asalammualaikum, kisah ni sebenarnya menceritakan tentangku . insha Allah . now im 18 teen y/o ,study at malacca matriculation . im grateful being there ,Alhamdulillah .sebelum tu saya yang diberi nama syahirah balqis ingin mmohon maaf sekiranya saya pernah melukai hati anda semua baik sengaja mahupun tidak sengaja . banyak dah kesilapan yang aku lakukan . tak layak untuk digelar wanita yang baik sedangkan dosaku tinggi menggunung , hasrat ku cuma inginkan kematian ketika masih dalam keadaan beriman , membawa keluarga ku untuk ke syurga , menolong kedua ibu bapaku . tapi layakkah aku? seorang insan yang tidak dilahirkan hebat ingin mati dalam keadaan hebat ?siapa aku untuk meminta ?keinginanku itu hanya lah andaian ku sahaja . tetapi tidak dapat dipenuhi kerana dosaku ibarat pasir ditepi pantai . banyak nya Ya Allah , sedarkah ku akan perbuatan ku sendiri.tapi sempatkah aku untuk mengetahui seseorang ini sebelum aku menutup mata untuk selamanya . insan yang ak sangat suka sejak tingakatan 1 lagi ,menanti dengan penuh kesabaran , walaupun kadang kadang hati ini banyak kali sudah terguris kerana perangai dia sendiri ,dan atas perbuatan ku ? layak ke aku menunggu mu wahai hamba Allah , aku pernah cuba untk melupakan dia .namun aku tidak mampu untuk berbuat sedemikian . sbb setiap hari nama nya berlegar legar dalam pemikiran ku . kekadang aku menangis sebb tak mampu untuk melupakan nya . oleh itu, aku biarkan saja namanya tersemat dalam jiwa , mungkin dh ditakdirkan aku untuk mengenali dia . walaupun sesaat . bersambung...